Gå til innhold

-------------


 Share

Anbefalte innlegg

Hei og velkommen til forumet !

og gratulerer med ålreit bil :)

Sånn på stående fot mener jeg og huske at det går 6.5 liter olje på en 320i !

Vanlig frostvæske også, mulig det er brukt noe radiator tett eller noe i den som er på bilen.

Og ang. KN filter er det ikke verdt det, lager annen lyd, og du mister faktisk litt effekt.

effekt anlegg er vel heller ikke veldig merkbart, grenrør og effekt anlegg hjelper litt, men koster mer enn det smaker i forhold til

ren effekt økning. kjøp deg heller en fin bakpotte (scorpion anbefales om du liker litt brumling !)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og grattis med din første bmw! :) Har nettopp kjøpt min første bmw eg også, en e36 det og...

Har selv lurt på det med oljeinspeksjonsindikatoren, da eg googlet det fant eg en video for hvordan å gjøre det uten verktøyet som trengs, og lagret den! Her er link, om du ikke allerede har funnet ut av det:

Har ikke prøvd det med resettingen selv enda, men virker etter tilbakemeldingene på videoen at det skal funke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å resette oljelysene, så setter du en ledning/binders mellom pin 7 og 19. Skrur tenningen om til possisjon 2(ikke helt frem til den starter). Venter 10sek, og dra opp ledningen før du har tatt av tenningen.

Husk å stapp ledningen sikkelig nedi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...