kwonpower Skrevet Juli 1, 2013 Skrevet Juli 1, 2013 Hei. Jeg har en Bmw 530 dat, hvor jeg fikk problem med flexirørene som viste seg at begge var knekt rett av. Kjørte en stund før jeg komm på verksted. noelunde sammtidig mener jeg at jeg hørte suselyd fra turboen, spesielt fra lavt turtall når jeg ga på litt. På verksted blir jeg fortalt at dette er en typisk lyd fra turboen når denne er på vei til å ta kvelden. Noen som har opplevd det samme? Er evt. årsaken sammenhengende med at flexirør er knekt av? kwonpower
ReiRud Skrevet Juli 1, 2013 Skrevet Juli 1, 2013 Villa prøvd å skifta rør først...hører jo turbo'n mye bedre om røra er ødelagt.. Men selvsagt, jeg har ikke hørt din bil de kan ha rett
kwonpower Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Skrevet Juli 2, 2013 Rørene er skiftet, denne lyden er nå vekke, nå hører jeg bare lyd fra turboen nå det er noe belastning på motor. Er jo usikker på om jeg må gå til annskaffelse av ny tubo med en gang grunnet denne lyden, eller om dette er noe en kan kjøre med over lengre tid? Eller kan det være andre årsaker til at denne lyden er kommet? Jeg spør grunnet IKKE motorkyndig:-) kwonpower
Otis Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Litt susing fra turbo under belastning er helt vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå