Gå til innhold

93' 318is. Byttes i e36/46 320d/325i

Anbefalte innlegg

Hei! Tenkte jeg skulle prøve og lage en tråd om bilen min. Har foreløbig ingen store planer, men skal prøve og oppdatere om de småtingene som blir gjort :)

Kjøpte den oktober 2012, da hadde den gått 256k km, nå har den gått 280.000.. Har ikke hatt noen problemer med den enda, tho den litt lange km.standen :) I mitt eie har den fått 4 oljeskift, og nye filtre, plugger, dynamo, og alle reimene i motor-rommet. Blir byttet klosser og skiver hele veien rundt, samt indre og ytre styreledd begge sider, og ytre foring i øvre bærebru bak nå ifb. EU :P

Nevneverdig utstyr:

-2xel ruter

-soltak

-Største kjørecomputer

-AC

Strøkent Alcantara-vader interiør :)

Planer :

- bestille 4 nye dekk

- bytte begge framskjermene

- valse fram og bak, og space den ut fremme

- lakkere opp venstre bakskjerm

- montere justerbar senk

- montere m3 sideskjørt og speil

Per dags dato:

r2ts1p5l6vdqfl5rt2i1.jpg

Skal vaske den og få tatt noen bilder med speilrefleks snart.. Beklager alle iphonebildene

Slik var den da jeg kjøpte den ;

c5j4m89kgydj1wi16ttz.jpg

Vinterdekka ;

nru5odyjcp5a1ccp6gkf.jpg

Her prøvde jeg meg på oransj blink og cat-killer-leppe..

Leppa varte ei uke, og blinklysne er bytta ut :)

c5rwqeooo19lyne8g2hn.jpg

Sånn ser den ut nå idag :

qj06hf777kl7nn6fcwts.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er jeg i namsos og har henta meg felger! :D 6 felger totalt, 4 likedanne og 2 bredere :) de bredeste måtte jeg valse for og få til og passe, og det var bare dekk åå 2 av de som passa, så jeg kjører hjem med 2+2 felger :P men rakk og ta et bilde ;) hva syns dere?

4mjqhk3j3s1h8h0b0f6c.jpg

701gwin8h5s2mvy1g98n_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotakk :) ganske strøkent interiør ja! Skal få lånt meg speilrefleks og tatt noen ordentlige bilder. Men gira på og valse hjulbuene først slik at jeg får på de bredeste felgene.. Tenkte og valse de nye framskjermene og space ut de hjula litt og :D slenger likesågodt med et bilde til, må bare beklage kompisn min som måtte være med :P

yqir19utbf39flc9b3m3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen e36 du hadde her! :D

Takker! Tror den blir enda fetere med vals fram og bak :) har forresten planer om justerbart etter vals er ferdig, for og se om jeg kan få justert den ned litt fram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen e36 du hadde her! :D

Takker! Tror den blir enda fetere med vals fram og bak :) har forresten planer om justerbart etter vals er ferdig, for og se om jeg kan få justert den ned litt fram :)

Fullt mulig! Fargen utgjør prikk over i en syntes jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...