ehaugsnes Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Hei! Tenkte jeg skulle prøve og lage en tråd om bilen min. Har foreløbig ingen store planer, men skal prøve og oppdatere om de småtingene som blir gjort Kjøpte den oktober 2012, da hadde den gått 256k km, nå har den gått 280.000.. Har ikke hatt noen problemer med den enda, tho den litt lange km.standen I mitt eie har den fått 4 oljeskift, og nye filtre, plugger, dynamo, og alle reimene i motor-rommet. Blir byttet klosser og skiver hele veien rundt, samt indre og ytre styreledd begge sider, og ytre foring i øvre bærebru bak nå ifb. EU Nevneverdig utstyr: -2xel ruter -soltak -Største kjørecomputer -AC Strøkent Alcantara-vader interiør Planer : - bestille 4 nye dekk - bytte begge framskjermene - valse fram og bak, og space den ut fremme - lakkere opp venstre bakskjerm - montere justerbar senk - montere m3 sideskjørt og speil Per dags dato: Skal vaske den og få tatt noen bilder med speilrefleks snart.. Beklager alle iphonebildene Slik var den da jeg kjøpte den ; Vinterdekka ; Her prøvde jeg meg på oransj blink og cat-killer-leppe.. Leppa varte ei uke, og blinklysne er bytta ut Sånn ser den ut nå idag : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Her er interiøret Og den orginale motorsport vingen jeg bare måtte ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Da er det bestilt nye framskjermer! Gledes til og få montert de, slik at jeg kan montere m3-sjørta ) kommer bilde med nye felger ikveld! Følg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Fin bil! Dette var jo en drømmebil i "gamledager" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Flott bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Da er jeg i namsos og har henta meg felger! 6 felger totalt, 4 likedanne og 2 bredere de bredeste måtte jeg valse for og få til og passe, og det var bare dekk åå 2 av de som passa, så jeg kjører hjem med 2+2 felger men rakk og ta et bilde hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Fin bil!Dette var jo en drømmebil i "gamledager" Takk er gode biler ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Mye finere uten den rieger leppa! masse fine bilder, bilder liker vi heldig med interiøret, ser strøkent ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Jotakk ganske strøkent interiør ja! Skal få lånt meg speilrefleks og tatt noen ordentlige bilder. Men gira på og valse hjulbuene først slik at jeg får på de bredeste felgene.. Tenkte og valse de nye framskjermene og space ut de hjula litt og slenger likesågodt med et bilde til, må bare beklage kompisn min som måtte være med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Da er spacere til framhjula bestilt! Samt nye dekk til ny-felga blir muligens prøvevalsing på framskjermene (skal byttes uansett) til helga følg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 pen e36 du hadde her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 pen e36 du hadde her! Takker! Tror den blir enda fetere med vals fram og bak har forresten planer om justerbart etter vals er ferdig, for og se om jeg kan få justert den ned litt fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 pen e36 du hadde her! Takker! Tror den blir enda fetere med vals fram og bak har forresten planer om justerbart etter vals er ferdig, for og se om jeg kan få justert den ned litt fram Fullt mulig! Fargen utgjør prikk over i en syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 alle har forskjellige smak, eneste jeg syntes ikke var fint med den er det gule i lykta foran... men men din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Når du sier det så hadde det vært kult med orginale frontlykter (sota kanskje?) og oransje blinklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå