Bimmerfører Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilre ... -AH-80900/ Jeg tenkte jeg skulle spandere ett slikt på min gamle traver av en E39, er det noen som har noen erfaringer med dette batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Jeg tenkte på å kjøpe AGM batteriet til BT, men valgte heller standard batteriet, da jeg ike forstod hvorfor jeg skulle med AGM batteri i det hele tatt. Og batteriet til BT virker akkurat likedan som andre batteri, sålangt. Har dog ikke fått testet det på vinteren enda, men BT har jo 4 års garanti, så det burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Har AGM batteri fra Biltema i Volvoen. Det har klart seg fint i to år nå, har prøvd å lade det ut mange ganger, ved å la lys og stereo stå på. Lot tilogmed tenninga stå på over natta for å lade en kjølebag, uten at jeg merka noe forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 helt unødvendig mener jeg, det der er vel for biler som er så feillaget at de stopper i lyskryss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå