A.Hansen Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Hei. Kan noen hjelpe meg med og finne ut hvilken del dette er og om den kan kjøpes noen plass?? Jeg har ringt, søkt på nett uten noe resultat.. Håper noen kan hjelpe meg.
///Naitsirk Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Det er ingen reservedel da den inngår i spindelen. Kapp løs kula, sett den i mothold, varm opp, slå ut konen. Enkelt og greit.
scoot Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Er din gamle ødelagt? Enkleste er nok å ta med seg den gamle til en BMW-forhandler, ser at den ikke ligger inne på ETK-katalogen til Gs engang. Edit: Jeg gjør alltid som "Naitsirk" forklarer, kapper kula og dunker den ut med en litt dryg hammer.
A.Hansen Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Skrevet Juli 2, 2013 Jeg mangler rett og slett den delen.... Det er det som er mitt problem. Fant bare dette bildet tilfeldig på nett.. Så den inngår i spindelen... uff da
sveinis Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Samme skjedde når jeg skulle skifte på min. Fant vel ut at denne inngår i spindelen, og man må rett og slett kjøpe ny spindel eller finne en ny hos vrakhandler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå