kimhenden Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Hei, har en 2000 modell e39 touring som har begynt å knirke/knake i bremsene fremme. Kan også høre lyden når pedalen blir trykt hardt inn når bilen har stoppet. Har også problemer med at ryggesensorene bake avogtil henger seg opp og piper noe helt grusomt når jeg skal rygge. Men ikke alltid. Noen gode tips ???
Otis Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 Ang. bremsene har jeg ingen tips, men om alt ser OK ut så er det vel noe annet vil jeg tro. PDC som ikke virker er som oftest en eller fler sensorer som er defekt, eller ledningsbrudd og støtfanger har vært av. Men siden PDC virker noen ganger så er det litt vanskelig å feilsøke siden det må gjøres når det er defekt. Når det er defekt så kan du ha tenningen på hakk 2, og sette på PDC og gå ut å lytte til hver sensor, de(n) som ikke tikker er defekt eller har ledningsbrudd. Det er også lagret feilkode på dette, om du har diagnose mulighet.
Nero Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 Dårlige skiver og klosser. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå