Christiansen Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe et bra effekt annlegg til min 330 diesel?? Har kikka litt på ebay men trenger råd! Hvor får man mest for pengene, mest lyd, effekt osv Takk, mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Ta heller å legg pengene i tuning fra TRF. Vesentlig bedre og bare litt dyrere. Da får du faktisk effekt og ikke bare show. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christiansen Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Takk for svar, har ESS chip fra før så trenger bare eksos.. Vet ikke hva som løner seg for best effekt, burde jeg bytte hele veien eller noen som har råd? Fant en slik en downpipe på ebay, den skulle vist hjelpe en del men vil helst ha hele veien vis det ikke koster skjorta.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 bastuck eksos på ebay kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Scorpion fra koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå