635csi Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Har 1 bil for mye bilparken, og må desverre kvitte meg med denne. Jeg kjøpte den i 2010 som bruksbil, men nå har jeg kun 2 km til jobben, så det blir rovdrift å bruke denne til det formålet. Bilen er svart, med svart interiør, og originalt shadowline utvendig. Bilder finnes i denne tråden: viewtopic.php?f=6&t=142956 Kjapp info: - 97-mod. 309000km, nettopp byttet motor som har gått 180000km - overhalt girkasse i 2011 (kvittering fra GS) - byttet varmeapparat i 2012 (kvittering fra GS) - Bilstein dempere rundt om, godkjent senket i vognkort - Navi, parkeringssensorer, glassluke, el. gardin bak Ting som kan følge med om prisen blir deretter: - Hamann frontleppe - Hamann takvinge - Ferdig montert ekstra stereo (bass og forsterker i bagasjerommet) - Komplett svart sport komfort interiør fra 750 - har både piggdekk og piggfritt tilgjengelig - 18" eller 20" sommerfelger Prisantydning/grunnpris er satt til 70k, men det avhenger litt av hva som skal følge med, og om handelen blir kjapp og enkel Prøver en liten stund her på forumet først, før jeg evt. lager en annonse på Finn.no Ta kontakt her på forumet, på tlf 92043425 eller mail: beamer323@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Har ikke vært feil med en E38 igjen altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Har ikke vært feil med en E38 igjen altså! Du er velkommet til å stikke innom for å se på herligheten, vi har jo snakket om dette tidligere Fordelaktig mtp. hva som skal følge med for potensiell kjøper ved en ryddig og effektiv handel vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Alt for billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Alt for billig! Vet dessverre det Men ny bil er allerede klar for handel, så jeg satser et effektivt salg. Skal legge den ut på Finn i morgen tenker jeg, så får vi se om det blir litt mere respons enn her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Da er den havnet på åpent marked på Finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 De to bremserørene bak jeg fikk som eneste mangel på EU er nå byttet, så bilen blir godkjent nå på mandag AC`n ble også vacuumert og etterfylt i forbindelse med EU. Vindusheis er bestilt og blir byttet umiddelbart den ankommer, så mangellista har krympet siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Noe respons på finn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Ser jo at flere lagrer annonsen, men ikke noen seriøse henvendelser nei. Blir forhåpentligvis litt mere aktuelt etterhvert som listen over mangler blir kortere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Kanskje greit å fjerne mangellista? Og heller bare fikse opp alle feilene før noen henter den? Eller om du bare informerer eventuelle kjøpere om feilene når de ringer eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Joda, kunne alltids gjort det. Kan jo ikke være prisen som skremmer potensielle kjøpere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Den fortjener bedre bilder. Mitt tips er å vask bilen skikkelig, spesielt kanalene, -og få på den lista som mangler på ene døra. Samt plastfornyer på speilene. Dette vil nok heve inntrykket endel : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Får sjekke delebilen om det finnes noen lister der. Plastfornyer tror jeg kanskje jeg har liggende. Blir nesten på detaljnivå for meg dette, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Prisen er riktig, markedet er dødt... dessverre.... Men ta tipsene fra space-ace...det hjelper ganske mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå