HenrikE30+ Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Har en norsksolgt 1986 635CSi som jeg vurderer å selge. Farge: Royal Blau metallic Brunlig skinntinteriør (standardstoler) - elektrisk Soltak (el.) M-sportsratt m.m Har dessverre ikke bilder slik bilen er akkurat nå, men dette kan selvfølgelig fremskaffes for interessenter. Positivt: SVÆRT bra mekanisk tilstand med mye nytt. Toppen er nyoverhalt, nylig satt inn manuell kasse med ny clutch. Ny radiator Bra eksos (nytt) Drivlinje er perfekt Bra bremser Ny bensinpumpe Relativt nytt Bilstein B12 understell Ingenting å utsette på det mekaniske i bilen etter min mening. Negativt: Legger den ut billig fordi den har endel rust. begge kanaler bør utbedres, tror ikke det skal være nødvendig å bytte de om man har kunnskaper til å redde de. Bakplate må utbedres Framskjermer er ganske bra Det som er bakenfor framskjermermå utbedres (en god sliping vil nok gjøre mye, men det må påregnes noe sveising også). Dører er i hvedsak bra, men har et par roser på førerdør (falsene er bra!) Hjulbuer bak er overaskende bra, er påbegynt arbeid på de. Må ha ny bensintank - dette er billig fra Schmiedmann feks. (under kr. 3000) I det store og hele mener jeg at det er et fint prosjekt for den som har tid til å holde på med det. Jeg kjøpte bilen fordi jeg mente det var et greit utgangspunkt, men tiden strekker bare ikke til. Bilen oppfører seg eksemplarisk på veien og kan forsåvidt også prøves selv om den er delvis nedplukket og ikke kjørt på vel et år. Står i nærheten av Sandvika. Billig norskregistrert MKII E24. Årsavgift for 2013 er betalt. Første bud på kr. 50.000,- får den! Ring meg gjerne på 928 99 650 for en besiktigelse. Bårzan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Tar en bump på denne. Siden det har vært lite aktivitet senker jeg nå prisen til HBO 35000,- Dette er BILLIG for en norsk E24!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Kom med bilder, så vi kan få se litt på hvordan den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bårzan Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 bytter med en vannscooter yamaha waveblaster 700 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Bilder av bilen og rusta! Sent fra min C6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Bilder? Manuell eller autmat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri-rs Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 blei denna solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnstein.larsen@web.de Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 Er bilen solgt. ????? Vet du om noen som har en slik til salgs som delebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 1 time siden, arnstein.larsen@web.de skrev: Er bilen solgt. ????? Vet du om noen som har en slik til salgs som delebil. Ble solgt for et par år tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå