Jørgen Lie Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 255.30 hjelper nok på om det er lite som skal til ja Nei nei, må ikke levere de tilbake! Sitter jo som støpt på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorseth90 Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 255.30 hjelper nok på om det er lite som skal til ja Nei nei, må ikke levere de tilbake! Sitter jo som støpt på bilen Ja jeg tror ikke det er noe mer som skal til Nei felgene gir jeg nok ikke fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Hehe! nei nå har jeg lett så lenge etter desse felgene at de kommer jeg ikke til å gi fra meg Felgene er helt rå. Jeg har lett etter de i lang tid. Når jeg fikk tak i de så solgte jeg plutselig bilen de skulle på. Så selger jeg de og så finner jeg ut at jeg vil ha sånn bil igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorseth90 Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Før Etter Synst concaven på bakfelgen er fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorseth90 Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Hehe! nei nå har jeg lett så lenge etter desse felgene at de kommer jeg ikke til å gi fra meg Felgene er helt rå. Jeg har lett etter de i lang tid. Når jeg fikk tak i de så solgte jeg plutselig bilen de skulle på. Så selger jeg de og så finner jeg ut at jeg vil ha sånn bil igjen! Åå? Angrer du allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Fantastisk fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorseth90 Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Fantastisk fin farge Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Kul E90. Når det gjelder subbing, så husk at LCI e90/91 har 8mm større sporvidde bak på hver side iforhold til pre-LCI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorseth90 Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Kul E90. Når det gjelder subbing, så husk at LCI e90/91 har 8mm større sporvidde bak på hver side iforhold til pre-LCI. Takker Ok, så da vil jeg mest sannsynlig bli kvitt subbinga om jeg går ned i dekkdim? Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchestr Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Gratulerer med flott bil! Sorte nyrer gjorde veldig mye på min egen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorseth90 Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Gratulerer med flott bil! Sorte nyrer gjorde veldig mye på min egen Takk for det! Ja sorte nyrer er pent det. Vi får se hva jeg finner ut Veldig pen din bil også fressten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorseth90 Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Dagen bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorseth90 Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Ikke mye har skjedd her siste halve året. Men jeg fikk løst problemet med subbimga hos Valsespesialisten i Vartdal (M&R). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Pen bil, elsker de felga har lett etter sånne før men finner ikke orginale. Rart at det subber, jeg har 265 på min e90 lci og det subber ikke. Men det kan være at jeg har 10" felg så d blir bittelitt strekk Thorseth90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Er innpresset som gjør det. Jeg har 275/25/20 bak på 9.5" felg ET40. Og det har aldri subba E90 lci, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå