ZhilleN Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Du gjorde en flott jobb med den røde, forventer en minst like bra jobb denne gangen! heheGrattis med ny bil med tøff farge! Følger med Takk for det! ble selv ganske fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Gratulere me ny bil i steintøff farge som er litt utom det vanlige;) Takk var det som var planen, nettopp og skille seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Grattis med tøff bil. Synes fargen er fin jeg.. Bare polere den godt og sette den inn med en voks som får frem litt mørkhet og våthet Takk for det! Synes det selv også, den skal få smake mye polish fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Fin farge. gult er kult. jeg har svart lamin-x jeg skal bli kvitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Fin farge. gult er kult.jeg har svart lamin-x jeg skal bli kvitt Pris? Lengde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Fin farge. gult er kult.jeg har svart lamin-x jeg skal bli kvitt Pris? Lengde? viewtopic.php?f=14&t=263513 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Kjøper det jeg, hva blir frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 sjekka posten.no det blir ca 60 kr. men om du vil får du den for 600.- inkludert porto. da betaler du 50 i porto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Overfører til deg i morra, vi tar resten på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Da kommer det bilder i natt engang, har shina litt i dag også har jeg blitt onkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Gratulerer med onkel! Er selv onkel til to, snart tre Fin bil, har aldri sett en sedan i dakargul. Har selv en cabriolet i dakargul. Elsker fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Miniupdate Her er noen ferske bilder som jeg var ute og tok nå, jeg ser en ting som jeg skal skrive på lista mi og det er GT vinge med klosser Tok lett shine utvendig og innvendig i dag, skal fullføre resten i morra med full utvendig shine og innvendig, blir en ganske så stor bestilling av deler snart, i tillegg har jeg muligens fått tak i eksos catback som skal være ganske så gromt Kommer en update i morgen også med hva jeg skal bestille! Noen bilder : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Gratulerer med onkel! Er selv onkel til to, snart tre Fin bil, har aldri sett en sedan i dakargul. Har selv en cabriolet i dakargul. Elsker fargen! Takk takk Er onkel til 5 stk nå Dakargul er en utrolig spesiell og tøff farge Har heller aldri sett E36 sedan i dakargul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
szocha1991 Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Tenker du om svart vinudene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Nei blir ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå