hermanoo90 Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Nydelig! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 grattis med ny bil, gul e36 er tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Update! Da har jeg endelig fått bestilt meg GT vinge med klosser Takk til SundM3 for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 kommer til å se bra ut med den vinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Trur det selv også Beholder klossa svarte og resten i gul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Nydelig E36! Også så vilt fet farge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Takk! ja er selv veldig fornøyd med fargen Ikke så ille den e36'n din heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Kjøpte du mashaw sin vinge eller hvor handla du? På pm om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Trenger vel ikke si hva jeg mener om fargen kanskje, men å kalle dakargelb for en kjip farge vitner kun om dårlig smak e.l Kjør lavt, 17" med lav et og strekk. Class 2 vinge med klosser er pakken over i'en her! Den blir litt lavere ja, 17" blir det garantert, har titta på acs rennsport Men noen vinge tviler jeg på at det blir egentlig.. Bra du ombestemte deg og kjøpte alikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Kjøpte du mashaw sin vinge eller hvor handla du? På pm om du vil Usikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Trenger vel ikke si hva jeg mener om fargen kanskje, men å kalle dakargelb for en kjip farge vitner kun om dårlig smak e.l Kjør lavt, 17" med lav et og strekk. Class 2 vinge med klosser er pakken over i'en her! Den blir litt lavere ja, 17" blir det garantert, har titta på acs rennsport Men noen vinge tviler jeg på at det blir egentlig.. Bra du ombestemte deg og kjøpte alikevel! Ja så på noen med den vinga og gul, så da måtte jeg handle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Kjøpte du mashaw sin vinge eller hvor handla du? På pm om du vil Usikker... den sundm3 tipsa deg om var brukt en det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Nei var ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Nei var ny da veit du vel hvor du handla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå