khoem Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Fikk feilmelding på min 03 mod 320d e46 om at d va dåli diesel trykk på railen. Noen så har tips på hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Kan være trykkføleren på railen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Ville først kobla på diagnoseutstyr og sjekke matetrykket, og railtrykket. Mest sansynelig er matepumpa under bilen dårlig. Da vil trykket på railen synke veldig fort (og matetrykket sef) når du gir på. Selv bare med rusing kan det synke mye. Har hatt samme problem selv, og bare ved og gi gass på tomgang sank trykket fra 3.6 til 2 bar. Pumpa klarte rett og slett ikke og levere nok. Bilen rykkte og nappa veldig med litt gass også. Sjekk trykket før du gjør noe mer vertfall.. Gjerne mens du kjører så du får se om det synker mye ved full gass osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
khoem Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Fikk feilkode 4b90. Men hvor stort trykk skal det være da? Noen så vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Matetrykket skal vel ligge på 3,8-4 bar på tomgang.. Mitt ligger på 3.6 nå, men tror returventilen min lekker. På railen er jeg usikker, men min ligger på 350 bar på tomgang ca.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå