Kny Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Bilen er solgt! Vurderer å selge min E36 328i coupe til fordel for nyere bil. Dette er en original 1996 mod. M-tech bil importert for ca. 11 år siden fra Tyskland, servicehefte, manuell, uten takluke og har gått ca. 160.000km. Den ble EU-godkjent i november helt uten feil. Premiert som beste E36 på GS-treffet i Bud 2013. Bilen er i svært god stand, men det er en gammel bil så noe plukk er det selvfølgelig.. Motor maler som en katt!! Aldri hatt et lite problem med den. -Varme i førerstol slår av seg selv -Vindusheis foran er "rar" men fungerer -Pixelfeil kommer og går der man leser KM-stand (kjørekomp. displayet funker 100%) Den har originallakken fra 96' så den har noe småplukk i lakken. Den har fått ettermontert følgende: Nyrenoverte BBS RS 8,5+9x17" ET13 & 6. Lakkert i en spesiell hvitfarge. KW v2 justerbart understell (godkjent i vognkort) GS-performance justerbare topplager foran GS-performance justerbare camberstag bak Powerflex foringer foran, samt nye bærearmer og stag. Laser eksos, god lyd! Nye pakninger og lister rundt bakre sidevinduer Nye individual carbon M-innstegslister M-girkule med lys LaminX tint på framlyktene Nytt bensinfilter, reimer + div. service M-contour vinterfelger Bilen er tatt godt vare på, har polert den 4 ganger i året og vokset med swissvax. Interiøret er MEGET pent tross alder. For mer info om bilen kan man klikke på linken i signaturen min, eller sende meg en PM. Setter prisen til 129.000,- inkl. BBS RS og omreg., kan selges billigere uten BBS RS.(115.000,-) Tlf.: 93440451 eller send meg PM. Skambud besvares ikke, jeg MÅ ikke selge. Noen bilder (som også finnes i tråden min) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Kan selges for 115.000,- inkl. omregistrering uten bbs rs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Ingen som er ute etter et flott eksemplar av 328i coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Legges ut på finn iløpet av neste uke mest sannsynlig, bare å komme med fornuftige bud også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Solgt?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 Denne er solgt ja. Følger ikke med på show-forum eller facebook du eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå