Julian Sommer Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Hei, har fått godkjent søknad på ombygging av min e34 520i touring til 540i (m60b40). Planen er å hente komplett donorbil i Sverige. Er det noe spesielt jeg bør tenke på? Eller er det bare "enkelt og greit" og flytte over "alt"? Hvilke girkasser passer på m60? tds-kasse f.eks? Hvis noen vil ta jobben om et par måneder, send meg en PM med pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Det er jo garantert noen som kan svare på dette her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 bytt over alt, enkelt og greit hvis du har en komplett delebil. tds kasse passer ikke. du må ha en kasse fra v8 motor pga boltmønster på clutchhuset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 E39 m5 girkassa passer, eller hvilken som helst m60b40 med 6 trinns og hvilken som helst fra m60b30 med v8 passer også. 6 trinnsen er svindyr 10-15 k så om du ville gått for en 530 v8 manuell kasse så er det en god måte å spare penger på sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Fjeldstad Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Holder på og skal godkjenne samme prosjekt nå, nettopp fått tommelen opp fra bt men av den forutsettning at jeg kunne fremskaffe dok på at den totale aksel vekten godkjennes av bmw, altså en ny totalvekts garanti, er det noe du også fikk beskjed om, fikk du godkjent bygget noen gang? Hvis du har noe info om hvor du evt fikk grønt lys uten en sånn dok så venligst ta kontakt. mvh 41296851 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå