Kimzz Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Lurer på å kjøpe meg et sett med ESM 002r GL fra www.esmwheels.com Å spørsmålet er, noen som vet ca. hva frakt og tolling kan bli på de? Setter veldig pris på alle svar
awt Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Ingen toll, men du må betale 25% moms av totalbeløpet (varens kostnad pluss frakt), samt et fortollingsgebyr på normalt et par hundrelapper.
Kimzz Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Skrevet Juli 7, 2013 aha slik å forstå. Men frakten kan vel kansje fort bli dyr da, siden de sendes fra usa. Noen som har fått tilsendt felger derifra?
mxsondre Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 kjøpt slike felger i 17'' for den prisen dem ligger ute for pr stk nå. kom på ca 11- 12000 Så nesten like greit med de kopi felga som gs selger. Dumme med de er vell at ET er så høyt
Kimzz Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Skrevet Juli 7, 2013 kjøpt slike felger i 17'' for den prisen dem ligger ute for pr stk nå. kom på ca 11- 12000Så nesten like greit med de kopi felga som gs selger. Dumme med de er vell at ET er så høyt Okei ja. 17" eg tenkte meg og. Men gs felga har vell ikke så brei kant vell? Liker tanken på 4" kant bak
mxsondre Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 det kan hende. værtfal ser esm felga slik ut bak, dem er 10'' viewtopic.php?f=18&t=234766&hilit=sondre+uthushagen Mener det var 6cm kant bak på disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå