vingebil411 Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Heisann Har hatt startproblemer med min Bmw i 1 års tid nå. Det skjer når bilen er varm, foreks kjøre av ei ferje etter lengre tur, då står bilen kun å kinner og ingenting skjer. Starter viss eg slår av tenning og venter ca 5 sek, då starter den uten problemer. Video som viser problemet Kan det være kammaksel sensor eller noko i den dur?Eg trur Denne sikringsboksen kan væra årsaken til problemet då eg har noen andre elektriske problem. ( ac virker ikkje, regnsensor og varmeseter ) får heller ikkje kontakt med moduler under feil søking Noen som veit kva det kan væra? Setter stor pris på all hjelp Bilen er ein 2001 520d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Trenger sårt hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Har du tatt en diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Det som er greia pga dei andre elektroniske problemene eg har får eg ikkje opp nokon feilmeldinger ved diagnose. Mulig sikkring under passasjer setet foran som har tatt kveld, ( pga fuktig golvteppe )som forosaker el problemet. Dette er også noko eg treng tips til. Enkelt å greitt så trur eg alle problemer eg har blir forosaket av ein "bagatell" som foreks smelt sikkring. Beklager for rotete formulering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå