E46 drift king Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 jeg har mobil1 antifreeze grønn kjølevæske fra for av, går det greit om jeg blander en blå fra biltema, eller må jeg jakte på en fra mobil1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Ikke lurt og blande farger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Grønn/blå kan blandes. De kan ikke blandes med rød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2002TII Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Alle farger kan blandes i dag med ny frostveske fra de store leverandørene, men kjenner ikke Biltema sin. Men det står vel på flaskene deres og om det går. Kun en type som dekker alt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 du skal vel ikke blande frostveske uansett,da de koagulerer(da vær farge er da veldig ofte en form for indikasjon på vilke egenskaper vær enkelt frostveske har) eneste frostveske fargen som er "universal" og kan blandes som jeg veit frostveskefabrikant godkjenner blanding med alle typer ,ergul frostveske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2002TII Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Det er vel feil å skrive som jeg gjorde at du kan blande alle farger. Det blir mer riktig å si at den man bruker i dag på verksted og selvfølgelig kan kjøpes i liter. Den kan helles på alle typer. Altså blir det bare en type fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå