Kev523i Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Hooy, ny på forumet her.. Vil vise fram min bmw 523i 97 modell da! Bilen er så si 100% bortsett at det tar 4-5 sekunder å starte når den er varm. Vist noen har peiling på hva det kan være så spytt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Så veldig pen ut denna Likte ikke helt de emblemene. Hadde sett bedre ut med orginale syntes dog jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kev523i Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Jo takk, er strøken denna! Hatt den knapt et år, stor fornøyd Du, er en del som har komentert dissa emblemene jeg fikk av Schmiedmann hehe. Er enig i at det er penere med orginal emblemer men, de jeg hadde var så stygge.. Tenkte jeg skulle sette på nye orginale med sånn carbon look over de! Har en del planer fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Ser meget fin ut denne ja enig med emblemene som nevnt over. M- front hadde nok også gjort susen og ikke minst litt nedpå foran Skal ikke mye til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kev523i Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Takker og bukker for komplimanger M- fangere blir det etterhvert helt klart, det er et must på e39 hoho! Neste rundt hjørnet nå er chrome grill, å bestilt et ganske pent beige matte sett fra schmiedmann og led angel eyes! Her er noen kveldsbilder, ny vasket! Bruker kun meguaiers produkter vist noen lurer, vasker stort sett hver dag og tørker bilen nøye! ( kompiser kaller meg gal ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kev523i Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Endelig fått igjen bilen etter litt rust behandling! Dører og venstre bakskjerm! Også fått på chrome grill og nytt matte sett.. Det kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå