stashdesign Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Har busineesmodelen i E61 2010 model. Noen som kan gi tips til enkle oppgraderinger av lyden? Gjerne linker til evt produkter som må kjøpes inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Originale diskanter er vel det enkleste og billigste man kan gjøre. Hjelper godt på, men ikke forvent underverker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stashdesign Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Hva med forsterkeren i bilen? Finnes det en annen original modell som passer rett inn? Synes for øvrig høytallerne bak i bilen er langt dårligere enn de som sitter forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Du har ikke forsterker (utover den som er i spilleren foran) om du ikke har noen utvidede pakker. Original-forsterkeren sitter bak i bilen, så du må belage deg på litt kabeltrekking om du skal til med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xues Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Både gladen, mb quarts og groundzero tror jeg har høyttaler pakker som passer så å si rett inn. Jeg selv skal oppgradere høytalere i min e60. Høytallere jeg valgte var focal 4" komp set foran, focal 5" komp sett back, 8" tommer groundzero/gladen (har ikke fått bestemt meg helt ennå) under sete. Evt 12 polk audio basskasse bak hvis jeg ikke blir fornøyd med 8" tommere alene. Forsterkere er blitt anbefalt en 5 kanals jbl og en 2 kanals jbl forsterker for bass kassen. ( i følge bilradio spesialisten, så er det samme innmat som Harman Kardan bruker) Håper dette hjelper litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crew Tangen Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Kan man da ta ut analogt signal eller digitalt ut fra orginalspilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Ja, det finnes høy/lav-nivå adaptere som kobles på høyttalerledningene for å "stjele" signal. Dette signalet kan brukes som input i eksterne forsterkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crew Tangen Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Riktig, tenkte mer om det var noen form for analogt/digitalt uttakt fra orinalspilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Hvis analoge ut-signaler er det mulighet for å koble til phono/RCA, noe som er standard innen bilstereo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå