Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Originale diskanter er vel det enkleste og billigste man kan gjøre. Hjelper godt på, men ikke forvent underverker.

Skrevet

Hva med forsterkeren i bilen? Finnes det en annen original modell som passer rett inn?

Synes for øvrig høytallerne bak i bilen er langt dårligere enn de som sitter forran.

Skrevet

Du har ikke forsterker (utover den som er i spilleren foran) om du ikke har noen utvidede pakker.

Original-forsterkeren sitter bak i bilen, så du må belage deg på litt kabeltrekking om du skal til med dette.

Skrevet

Både gladen, mb quarts og groundzero tror jeg har høyttaler pakker som passer så å si rett inn.

Jeg selv skal oppgradere høytalere i min e60. Høytallere jeg valgte var focal 4" komp set foran, focal 5" komp sett back, 8" tommer groundzero/gladen (har ikke fått bestemt meg helt ennå) under sete. Evt 12 polk audio basskasse bak hvis jeg ikke blir fornøyd med 8" tommere alene.

Forsterkere er blitt anbefalt en 5 kanals jbl og en 2 kanals jbl forsterker for bass kassen. ( i følge bilradio spesialisten, så er det samme innmat som Harman Kardan bruker)

Håper dette hjelper litt.

Skrevet

Ja, det finnes høy/lav-nivå adaptere som kobles på høyttalerledningene for å "stjele" signal.

Dette signalet kan brukes som input i eksterne forsterkere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...