Gå til innhold

Forslag til girkasse S38B38?

torbfer
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Sliter med dei orginale kassene på E34 M5, Noen som har forslag til girkasse som tåler litt ? uten alt for mye jobb.

Noen så tar på seg en jobb/eller vett om noen så kan sveise om clutch hus ?

Mvh,

Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka som er problemet med de org da? sync ringer?

har du prøvd 6 trinns kassen?

Sync ringer ja, det som er det mest irriterende er at du ikkje kan stole på en jævla person nesten. Kassene er defekte når eg kjøper dei.. Nei har ikkje prøvd 6trinns kassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok sikkert like greit å levere en av de du har til full overhaling. koster jo kr, men da vet du ka du får.

ikke sikkert det hjelper å kjøpe annen type kasse, kan jo vere like gale de egentlig, da har du det gående.

ny 280 kasse koster 37k såg eg på koed no, uten rabatter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok sikkert like greit å levere en av de du har til full overhaling. koster jo kr, men da vet du ka du får.

ikke sikkert det hjelper å kjøpe annen type kasse, kan jo vere like gale de egentlig, da har du det gående.

ny 280 kasse koster 37k såg eg på koed no, uten rabatter da.

Ja det eg faktisk lurer på nå.. Trur eg får en ny kasse like billigt som å overhale en, får til 27.000kr med rabattene igjennom jobben då vett eg hva eg har. Men lurer jo på turbo så det er derfor eg kunne tenkt meg å bygd en kasse som tåler en del hk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha sånne planer :)

530d kassen er vel mye brukt til det. må vel sveise om clutchhuset eneste.

Ja:) Vett at 530 kassene tåler en del. Er ikkje sikker enno, har brukt alt for mye penger på bilen dette året eg har hatt den. Så eg må nesten se det litt ann, men hadde vert greit å fått en skikkelig god kasse viss eg først skal bruke 30-35 k på en girkasse. Ja sveise om clutchhuset og kappe litt av mellomaksling trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Diesel kasse fra en nyere familie vogn som er smelt har som regel levd et langt roligere liv enn di som har fått smake s38 riv starter og pisk hele livet.

Eg kjører en std TDS kasse og den holder fint til mitt bruk 600nm. di kassene er jo rimelige også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...