oliverfermin Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 Har en Bmw 318i 200 modell som av og til bakker ujevnt. Den bakker fra 1000 omdreininger og helt ned til 500. Av og til dør motoren ut av det da den ikke klarer og bakke seg opp igjen. Er veldig irriterende, kan skje bare jeg trykker inn i klutsjen i ett lysskryss. Har noen hatt lignende problemer eller vet hva det kan være? Takk for svar
MrBrum Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 Du sier bakker ujevnt. Og klarer ikke å bakke seg opp igjen.... sistnevnte er det vel ikke noe som heter. Hva mener du egentlig? At den fjusker ved slipp av gassen? Tror jeg vil anbefale diagnose på et verksted.
oliverfermin Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Skrevet Juli 14, 2013 Bilen bakker ujevnt, men den når jeg bruker klutsjen så dør den ut, motoren stopper pga den bakker så lavt!
oliverfermin Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Skrevet Juli 14, 2013 Bilen var på diagnose sjekk, de fant ingenting. Den har og vært sjekket for falskluft, både på hjemmefront og verksted, å det var ingenting å finne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå