slados Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 Har en plan om å montere på frontleppe på en 2009 mod e61 med org m-pakke.Det som er det store problemet er at de frontleppene jeg har prøvd ikke er i nærheten i passform,så jeg lurer på om noen har kjøpt den frontleppe de selger på schmiedmann til 1600 av typen hockenheim med delenr. Fsl 6061mp.Evt om noen har noen bilder.Prøvde leppa de selger på gs bildeler men også denne var way off.Har dette noe å gjøre med lci og pre lci.Takker for svar
kviholen Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 Eg har leppa fra GS på min (carbon) denne satt som ett skudd
slados Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Skrevet Juli 13, 2013 Hm. Den leppa jeg prøvde fra gs var de to "toppene" på leppa for nær hverandre,de skulle ha vært minimum 4 cm lengre fra hverandre for å ha noen lunde passform.Har du evt delenr fra gs.
kviholen Skrevet Juli 15, 2013 Skrevet Juli 15, 2013 Du er sikker på at det ikke er leppe til M5 du har fått da? Tror M5'en har litt breiere front enn M-sporten, men er ikke 100% sikker på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå