Therese89 Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 heisann.. jeg lurer færlt på hva som er godtatt av biltilsyne. jeg må bytte demperne og skal bytte te senkesett.. men jeg har det drite av nivå reguleringa bak.. å er bare forrand det er krise nå.. Åssen blir det å sette på senk med Tuv bare forrand og org bak?
tbardalen Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 Er ikke noe problem det skal du se. Fullt lovlig. På E34 kan du vel justere nivåreg på et vis? En stund siden jeg har hatt E34 så husker ikke helt i farta hvordan alt fungerer baki der, men går an å "sleppe ned" bakenden og låse den i en posisjon slik at den får riktig høyde.
BmwDieselPower Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 Er ikke lov med senkesett forran og orginalt bak dessverre:( Skal tuv papirene gjelde må du ha senk både forran og bak:)
Therese89 Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Skrevet Juli 13, 2013 fuck var det jeg var redd for:/ Får ikke tak i senkesett te detta drite igjennom jobben:( åssen er det å lure detta systeme der da? eller er det mulig å fjerne det? sikkert utrolig dumme spørsmål, men har ikke snøring på detta nivåreguleringsDRITE!!
BmwDieselPower Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 kan kjøpe senkefjærer, og justere nivåreguleringa:) Eller kjøpe coilover kit og fjerne hele greia:)
Ola. Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 Står i tuv papirene at bakaksel skal senkes xx mm ved montering av senk foran. Senkes hos et bmw verksted eller av privatpersoner med rett data utstyr. Alternativt med nye kortere stag til nivåreg sensorene. Sent from my GT-I9295 using Tapatalk 4 Beta
thbrekke Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 Dempere til e34 uten nivåreg. passer rett på! Så er bare å fjerne nivåreguleringa...Koble tilførsel og retur sammen... Kan og stille bilen ned bak ved å justere, dette staget du løser på står på stab staget bake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå