morpho Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 Hei! For noen dager siden fikk jeg opp en feilmelding: dipped beam left side failure eller noe lignende. Jeg sjekket sikringer, og byttet etter noen dager pærer. Vasket lykteglassene, ingen feilmeldinger og alles in ordnung. Men så begynte jeg å studere ting litt nærmere. Xenonpærene sitter ytterst. Men så er det en pære i hver lykt som sitter innenfor disse, og de lyser aldri. Hva pokker er disse pærene til for? Jeg har trykket på absolutt alt som kan minne om lysknapper i bilen, men de lyser altså ikke. I tillegg synes jeg fjernlysene mine ikke akkurat er fantastiske. Er det kanskje disse som da er synderen? For ordens skyld, hos realoem, på denne tegningen, er det pære 2 jeg snakker om: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05 Det er lys i disse ringene, og i xenonepærene, og de lyser også mer når jeg klikker på fjernlys. Men disse andre pærene er det altså ingen futt i, og ingen feilmelding på.
SweetBMW Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 Adaptive lys? Det er de som lyser opp når man har lysbryteren i A og svinger på rattet i lave hastigheter. (De lyser ofte ikke når bilen står stille.) De pærene som du henviser til på Realoem er for adaptive lys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå