Erikyog Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Usikkert, men er sikkert endel visst en skal gjør det selv.Ligger en youtube video her: Det tar litt tid. Vi brukte 4-5 timer mener jeg. Sender du meg nummeret ditt på pm, så har jeg en lydfil på telefon av min motor før boltene ble byttet Da kan du lytte selv 90814886 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Hadde BMWCCN treff 21.sept, fant noen bra bilder rundt om på FB og bimmers. Montert ny frontlippe i karbon, CSL style I! heter den. HOT OT NOT? Personlig likte jeg den veldig godt, så den blir nok stående på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SundsfjordsBMW Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Hot! Den er ganske perfekt nå i mine øyne! Men det er vel ikke originale baklykter på denne? Eller er det jeg som begynner å se dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Ser ut som led lykter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Blir bra med de oppgraderingene du har planlagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Her er en video fa kjeglekjøringa også http://www.youtube.com/watch?v=i5G0pbO4nLg&feature=player_embedded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Ja @Kristian KW stage 3 mottatt, klar til montering!Venter en større julegave fra Turner Motorsport også, så blir kosearbeid til vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Liten update på tråden her da. Fått styra litt med bilen nå siste dagene.- Nytt KW stage 3 montert- KW stab.stag links - Nye demper tårnlager fremme fra Turner Motorsport - Nye dempertårnlager bak fra GS Performance - Nye Stop-Tech klosser x4 - Lakkerte kalipter - Nye bærearmer med powerflex foringer - Ny lakkert CSL luke og Diffusor (ikke montert ennå) - Ny olje på diff - Nye tennplugger - Ny vanos filter - Oljeskift og filter Så avfettet jeg og høytrykkspylte understellet. Straks mye kjekkere å styre under bilen. Nå gjenstår det å montere bakluke å ta 4-hjulskontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Random pics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Flott bil! e46 m3 står høyt på ønskelista.. Fornøyd med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Takker Ja er fornøyd med den! Spennende med nytt understell nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Saksa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Snasen bil!Er det stab-staget i motorrommet egenpatentert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå