ZhilleN Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 BBS LM 18" kopi Selges! Felgene har rullet noen km på gummi, fremstår som nye! Litt info : Foran : Dekkdim 225/40/18, dekkene er par mnd gamle følge forrige eier Bredde er jeg litt usikker på, men ser ut til og være 8,5" breie ( skal sjekkes ) Et er jeg også usikker på, men sitter bra på E36 ( se bilde ) Bak : Dekkdim 255/35/18, dekkene er ikke nye, men holder hvertfall en sesong til Bredde er jeg også usikker på her, men 9,5" tror jeg ( Skal sjekkes ) Et er jeg også usikker på men dette skal sjekkes opp _______________________________________________________________ Usikker på verdi, kom med bud! Bilder : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Verdi avhenger helt av om de er ekte eller replika. Greit å få fram dette i en salgsannonse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 et/innpress ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 et/innpress ? Skal finne det ut i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå