ronny728ia Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Hei godtfolk. Kjøpte meg en 2010 mod 318 dt M-Sport LCI for 3 mnd siden.Rullet 90000km. For 14 dager siden merket jeg vibrasjon,kenguruhopping når jeg skal ta av i 1gir.Kald motor merker jeg ingen ting men når den blir varm kommer vibrasjoner.Spes i kø og bakkestart. Den skal inn til Bavaria Molde om 1 uke for og sjekke problemet. Håper virkelig jeg får det på garanti/reklamasjon.Verksmesteren sa det var et kjent problem. Hvis ikke det kunne påvises varmegang på svinghjulet ville jeg sannsynligvis få det dekket sa han. Det jeg lurer på er om svinghjulet er som slitedel og regne? Er jo "bare"gått 90000km. hilsen 1 som håper han ikke blir BLAKK.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronny728ia Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Ingen som har formeining om det er som slitedel og regne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Svinghjul er vel egentlig ikke en slitedel, men dette går nok på garanti. Det er ikke ukjent at DMS får slike feil på seg, all den tid at man skal på død å liv holde motoren nærmest mulig kvelnings turtallet, for å spare 0,04 liter diesel per mil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gk740ia Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Hadde samme på min -07 e87 for vel et år siden og fikk det på reklamasjon uten noe spørsmål, nytt svinghjul og clutch. Bilen min hadde da rullet ca 65000 km. Bør ikke være noe problem da på en 3 år gammel bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronny728ia Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Godt og høre. Kjente ingen symtomer da jeg kjøpte bilen,og har kjørt 6000km etter handel. Kan ikke si jeg ligger så veldig lavt i turtall,men godt tips Da er det bare og vente til Onsdag i neste uke. Takk for innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå