RF91 Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 passer de på e30? med vals? Tviler på det. For det første, så er det 5-bolts felger og E30 er 4-bolt. For det andre så er bakfelgen 11" bred og har E34 innpress. Hvis jeg har skjønt innpress rett så vil de uansett komme alt for langt ut til at det skulle gå (rett meg om jeg tar feil) Mvh Rune Følid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Haha, glemte å si det er 5 bolts understell på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Haha, glemte å si det er 5 bolts understell på den! Da kan det jo hende det går? Hvis ikke Bakfelgen vil ta borti demper/fjør eller noe annet baki der. Eller ikke gå i skjermen for den del. Det må du neste finne ut selv. Felga er laga til E34, og ligger veldig bra mtp hjulbuen og hvor langt ut de bygger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasnygrd Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Har e46 touring facelift, mulig at felgene passer på den? og hvor mye skal du eventuelt ha for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Har e46 touring facelift, mulig at felgene passer på den? og hvor mye skal du eventuelt ha for de? Det veit jeg ikke. Vil ha 4 for de. Kan mest sannsynlig sende de gratis rundt om i sør-norge via jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasnygrd Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Bolt sirkel er 50x120 eller? og hvor breie er de? så lurer jeg på hvor du holder til, om det kanskje hadde vært mulighet å dra for å prøve de? :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Har noen hjemmebredda stålfelger som er laga til E34 som bare ligger i veien. Bak er de 11" brede, framme var det 8", Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Leser du første posten finner du ut hvor breie de er og hvilken boltsirkel det er. Jeg bor en time nord for voss. Nærmere bestemt vik i sogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 solgt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 solgt eller? Solgt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streaxu Skrevet Juni 26, 2018 Share Skrevet Juni 26, 2018 Må bare spør, ser dette er en stund siden nå. Men husker du om hjulnavet var dreid ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2018 9 timer siden, Streaxu skrev: Må bare spør, ser dette er en stund siden nå. Men husker du om hjulnavet var dreid ned? Tenke du på holet til navet? Eg veit ikkje størrelsen på navet til VW Transporter/Caravelle, men eg hugsa at felgen gjekk rett på E34'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå