bmwespendn Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Noen som har noe og annbefale som er pent utseende messig? Vil gjerne ha slik at ringene og tåkelysene har samme styrke og farge. Kanskje noen har link til hva som passer? Har prøvd og lete. Men blei bare usikker Er til E91 320DT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varg Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Jeg har handlet mye pærer på ijdmtoy.com tidligere. De merker alle pærer med fargetemperatur, så burde være mulig å matche fargen. Beste kvalitet av LED-pærer jeg har kjøpt så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Ta deg en tur i LED tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwespendn Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Jeg har handlet mye pærer på ijdmtoy.com tidligere. De merker alle pærer med fargetemperatur, så burde være mulig å matche fargen. Beste kvalitet av LED-pærer jeg har kjøpt så langt. Takker for svar skal gå og ta en titt! Vil ha samme temp på A.E & tåke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46 drift king Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Led tålelys 5-40 watt Led Angleeyes 5000k Led blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 kjør 6000k i LED AE og 6000k i tålelys det er pent http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=60 ... 6&_sacat=0 http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=60 ... 6&_sacat=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwespendn Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Takker for tips "E46 drift king" & "lassew93" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå