IvarM Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 Her om dagen tok jeg ut instrumentpanelet i bilen ( e39 2000 mod) og koblet naturligvis fra kablene som går inn i lysbryterene til hovedlys bryteren, tåkelysa og den hvor man justerer lysstyrken på det oransje/røde "interiørlyset" for og sette inn "chrome ringer" i instrumentpanelet, når jeg satt det sammen igjen så merka jeg at når nøkkelen ikke står i bilen og jeg drar fultlys hendelen til meg, og slipper den igjen så blir NÆRLYSA stående på frem til jeg enten setter inn nøkkelen igjen, eller vrir på hovedlys bryteren. Står lysbryteren på nærlys og jeg setter nøkkelen i possisjon "1" slik at radioen virker går baklysa på og parklysa på, noe som heller ikke har skjedd før. Noen som har en ide om hva dette kan komme av ? eller har vært borti noe lignenede før ? Samtidig monterte jeg et " gta car kit" som man kobler til i cd veksler inngangen bak på radioen for og få aux inngang på org radio, men skulle da ikke tru at det hadde noe med saken og gjøe Kan det være at siden jeg koblet fra ledningene som går til lybryteren må det programmeres på nytt eller noe? Veldig takknemlig for alle svar Ivar
krbj Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 Regner med nærlysene slukker etter ca 60 sek eller noe? Er "follow me home"-funksjon som må utløses manuelt akkurat som du beskriver.
IvarM Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Skrevet Juli 16, 2013 Nei, ingen av lysene slukker av seg selv, jeg må selv enten sette nøkkelen i tenninga, eller vri på hovedlys bryteren. Trudde ikke man fikk noen e39 med follow me home funksjon ?
RS-Heggem Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 Jeg har dette på mine E39'er. Om du tar ut nøkkelen, drar lyshornet mot deg, så skal det lyse 30-40 sekunder. Har du prøvdt å låse bilen?
IvarM Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Skrevet Juli 16, 2013 Da var visst det alt som skulle til, å låse bilen! Men jeg er ganske sikker på at det ikke var sånn før jeg begynte og fikle med instrument panelet, da er jeg nesten 100% sikker på at jeg bare blunket med fultlyset når jeg dro til meg lyshornet. Men men, det kan jo være det samme det da Takk for hjelpen
Otis Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Det er nok slik de andre sier, follow me home har alle e39. Du bare husker feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå