mariusmidtun Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 heisann, har en bmw 2002 mod E46 touring med navigasjon og multifunksjonsratt og harman/kardon lydanlegg... det jeg har lyst til er å bytte den orginale spilleren med en annen slik at jeg får tilgang til aux, usb osv. har sett på denne, noen som har erfaringer med denne og passer den harman? http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... =eonon+bmw og går det an og ta signal fra orginal forsterkeren til en ny forterker jeg har kjøpt? skal koble til sub baki... Hvor ligger forsterkeren i bilen min? takker for alle svar!
Alpejohn Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Vet du hvilken måned bilen din er produsert? Om den er produsert etter 09/2002 så skal den ha aux inngang. Går ut i fra at dette gjelder E46 også, er vertfall slik på E39. Jeg hadde en kabel bak skjermen, som jeg kjøpte orginalt aux sett til og da kom aux på skjermen. Kan jo alltids sjekke bak skjermen om der er en løs kabel med 3 pinner
mariusmidtun Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 min er 03/2002 desverre... :-/ Men skal ta ut skjermen og sjekk bak om det er noen slags form for auxtilgang! ikke noen som har prøvd eonon spiller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå