Siddiz Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 har kjøpt meg ny spiller (EONON D5113E) når jeg skulle bytte ut org spiller fant jeg ut at de kablene som følger med ikke passer. følger med 16 og 40 pin ledninger vis jeg husker riktig. men har ikke noe sånt i det hele tatt. noen som veit om jeg kan få tak i en overgang eller noe, noe sted ? (orginal spiller på bilde) bilen er tysk inport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Du trenger en form for adapterkabel, ettersom alt relevant utstyr er montert i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siddiz Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 vet du hvor jeg kan få tak i en adapterkabel a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusmidtun Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 det får mest sannsynlig av den du kjøpte spilleren av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå