Christian_1992 Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Heia Er int i å kjøpe styling til E90'n min. Utstyr jeg er int i: - Effektanlegg (M3 eller Ac Schnitzer eller lignende) - M3 Bakfanger & Diffuser - M3 Frontfanger (har 1 M3 fanger, men fått en liten sprekk) - Kerscher Frontspoiler - Rieger DTM Frontleppe - Carbon deksler i frontleppe - Ac Schnitzer Håndbrekk Håndtak - Ac Schnitzer Stoff Matter - Hekkespoiler til koffertlokk (Org eller et annet merke helst i carbon) Og eventuelt et just-bart senkesett, men er veldig i tvil om jeg skal senke bilen eller ikke.. hersens drittveier & 1000 fartdumper jeg må gjennom hjem og til jobb... Og forresten jeg har PDC bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_1992 Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 B.U.M.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_1992 Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå