Vegard96 Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 lykke til dørken på e34 er noe dritt holder på med det samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 Ja så lenge du har en plan er allting godt hehe. Nå har du jo hele vinteren og kose deg med den så har mykje meir å kose meg med i vinter... skal ta dørken og kanala pluss pluss på en trans am i vinter og så blir mykje sveising... men skal ikkje sjå helt vekk i fra at det plutelig blir ny dørk i bmwen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 lykke til dørken på e34 er noe dritt holder på med det samme selv har du ein tråd på det her på forumet? om du har nåken gode tips og slikt vil eg gjerne høyre fra deg kom gjerne med bilder og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard96 Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 har dessverre ikke det skulle hatt noen tips angående dette selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet November 5, 2013 Forfatter Share Skrevet November 5, 2013 har dessverre ikke det skulle hatt noen tips angående dette selv da får eg berre prøve meg fram skal nokk gå bra til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard96 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 jepp legg ut masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard96 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 fant et bilde av hvordan jeg gjorde det skar ut hele siden der også ordnet jeg meg med en mal som passet akkurat neddi der så var det bare og kappe en plate som som var omtrent like tykk det var det eneste bilde jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 20131007_164647.jpg fant et bilde av hvordan jeg gjorde det skar ut hele siden der også ordnet jeg meg med en mal som passet akkurat neddi der så var det bare og kappe en plate som som var omtrent like tykk det var det eneste bilde jeg hadde Lurte på å gjer dert same etter litt inspeksjon i helga ser eg at det skal ikkje vere so vanskelig som eg ville ha det til i starten takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard96 Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 bare hyggelig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Noe fremgang her da? Robin L reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 Noe fremgang her da? har faktisk vert i garasjen og tatt litt rust i motorrom samt tatt ut motor og gir.. har og fjerna alle braketter eg ikkje skal ha og sikkert mer til nye kan eg sveise på att der det passer seinare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 litt aktivitet i garasjeanlegget igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Godt å se at det skjer noe med denne bilen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 noe mere fremgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå