Spankus Skrevet Juli 18, 2013 Skrevet Juli 18, 2013 har støtt på ett problem da jeg etter mye om og men fikk riktige lister. Når jeg trer de på så gliper de så jævli under, og står liksom rett ut. Noen som har tips? Ser jo så jævli domt ut.
Tord Skrevet November 24, 2013 Skrevet November 24, 2013 Merkelig... I og med at bilen i utgangspunktet er pre-facelift, er kanten på bunn av døra helt loddrett, eller står den også noe utover? Hvordan er det med slark? Sitter listene godt, selv om de peker utover? Husker jeg måtte sette dem på i en vinkel, og så presse innover for å få dem riktig på plass sist jeg renset nedi dem. Har en 2000 728i selv, og der går listene kant-i-kant med plast-skjørtet, som de skal. Dette er kanskje i orden nå, da...
D.Toft Skrevet November 25, 2013 Skrevet November 25, 2013 du må slå dem mer oppover. da retter dem seg
Robin L Skrevet November 25, 2013 Skrevet November 25, 2013 De er vriene å få på. Dine er nok ikke helt innpå. Jeg fylte mine med grease sist. Da gled de på ganske lett. Samt at de holder unna litt fukt. Mtp rust. Tok av listene på min e34 og de var også fylt med fett. Null rust
Spankus Skrevet November 25, 2013 Forfatter Skrevet November 25, 2013 hadde helt glømt den tråden her Men fikk entra de skikkelig tilslutt D.Toft reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå