FrodeM Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Her er min 318CI, monterte elektrisk M3 interiør i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Meget flott Sleng ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Se der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrodeM Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Jada, det ble veldig bra, til og med minnet på setet fungerer! Så nå tenker jeg at jeg skal selge denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrodeM Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Har bestemt meg for og selge denne, skal lage en annonse når jeg kommer hjem til uka. Men den er ny i Norge, meget pent M3interiør, 18" på sommeren med nesten nye dekk, og 17" på vinteren med nesten nye dekk. Km mener jeg er ca 145000. Det kan og følge med komplett navi system ved rask handel. Ser vel for meg at den er verdt 70-80.000 eller noe sånt? Forresten EU ok for et par uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrodeM Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Er forresten sort taktrekk, og uten luke (slik som Yngve vil ha det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrodeM Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Da var denne solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå