justemann Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Far min skal kjøpe ny bil, og har bestemt seg for å bestille ein X3. Han har kome i kontakt med ein bilseljar hos Bavaria som seier at EDC-understellet på X3 ikkje er vits å bestille. Hans påstand er at dette kun gjer understellet stivare, og ikkje meir behageleg. Han seier òg at EDC-understellet på X3 ikkje er det same som det ein får på til dømes 5-serie og X5!? Etter å ha prøvd ein ny 5-serie med adaptivt understell, har eg anbefalt far min på det sterkaste å bestille dette på sin X3. Eg har sjølv nettopp vore ein snartur Bømlo-København med min E90 med sportsunderstell, og det gjer anbefalinga mi berre sterkare! Sportsunderstell er kjekt på svingete "Bømla-vegar", men når ein cruiser på motorveg i høg fart, hadde det vore svært behageleg med ein knapp det stod "Komfort" på. Hovudspørsmåla blir altså: - Vert understellet på X3 mjukare med EDC enn utan? - Er EDC på X3 eit slags "leike-EDC", til forskjell frå X5 og F10/11 som har "ekte-EDC"? (jmf. Bavaria-seljar)
OddaBMW Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Hei! Ganske utrulig at ein selgar ikkje anbefaler EDC, spesielt når bilen skal handlast ny!! Trur eg hadde hørt med noen andre som selger mye X3 (Sandven AS) og hørt ka det går mest av på bruktbilmarkedet. Har selv kun prøvd X3 med EDC så kan ikke si hvordan bilen føles uten dette. Noe som er sikkert er at disse RFT dekkene som BMW absolutt skal ha på bilene i norge er MEGET ukomfortable og støyende, noe som etter mitt syn ødlegger for kjøreopplevelsen når asfaltdekket blir grovere/utslitt noe som vi er godt kjent med her på vestlandet.!
E.H.D Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Jeg antar at edc funksjonen er den samme på disse bilene. Men 5 serien og X5en kan jo ha adaptiv drive i tillegg som hindrer krengning. Er dette Bavaria Haugesund? De har vel dårlig med demobiler, men ser på finn.no at Bavaria Stavanger har flere brukte X3er med edc som dere kunne prøvd. Og Jæger i Bergen har en til salgs med edc.
justemann Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 Ja, det er Bavaria Haugesund det er snakk om, og dei hadde, som du påpeikar, berre bil utan EDC. Så det kan altså vera Adaptive Drive bilseljaren tenker på? Berre for å få BMW-terminologien min rett: EDC er eit understell ein sjølv kan velje kor mjukt og stivt skal vera? Medan Adaptive Drive arbeidar konstant for å unngå krenging og til dømes "nose dive" ved oppbremsing? Heilt enig, OddaBMW. Om EDC er det same på X3 som på F10, er eg meir enn overraska over at bilseljaren ikkje anbefalar bestilling. Eg håpar nesten at denne seljaren har rett i at EDC på X3 ikkje er like stas som på F10. Og at RFT er noko herk? Oh yes!
torbfer Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Hmm, det høres løye ut :S Dei fleste der skryter nå over biler med EDC.. Kanskje dere har snakket med han nyeste selgeren som blei ansatt der for noen uker siden ? Muligens han ikkje er heilt inne på alt utstyret på bmw enne..
E.H.D Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 EDC heter egentlig dynamic damper control, og er utstyrskode 223 både på F10 og X3. X5 har ikke dette, kun kode 220 som er nivåregulering med luftfjæring og adaptiv drive (kode 2VA) som inkluderer kode 220. Adaptiv drive på F10 heter også 2VA og inkluderer 223, men fås kun på 530d og 535i og opp.
hermanoo90 Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 En butikk som har et alternativ og ikke det andre alternativet KAN argumentere at deres alternativ er bedre, for å selge! Så gjør som foreslått lengre oppe, test bil både med og uten, og les om fordeler/ulemper, derette ta en avgjørelse. Lykke til med kjøp
justemann Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 Torbfer, eg er heilt enig at det høyres merkeleg ut. Eg veit diverre ikkje kva for seljar far min har snakka med, men at han er nytilsett og enno ikkje heilt "innkøyrd", kan jo vera ein teori. Eg er i alle fall litt oppteken av at far min ikkje skal ta ei avgjerd basert på det som kan vera feilinformasjon (at EDC på X3 ikkje er lik EDC på F10). Takk, E.H.D. Det vil altså seia at EDC er akkurat det samme på F10 som på X3!? Den F10'en eg har køyrd, ein 525d, har altså då ikkje hatt Adaptiv Drive, men berre EDC!? Vidare når det gjeld F10, eg har berre køyrd to stykk, ein utan og ein med EDC. Diverre var det ei stund mellom køyreturane, men eg meinar å hugse at F10 med EDC var meir komfortabel i "Komfort" enn kva ein F10 utan EDC var!?
justemann Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 Hermanoo90, heilt klart eit poeng. Problemet er at det var heile tida snakk om å bestille heilt ny bil, slik at bilen som stod hos Bavaria ville uansett ikkje blitt seld. Men det kan jo hende at dette ikkje blei klart før etter litt. Sidan det er far min som skal kjøpe bil, vil jo ikkje eit manglande EDC-understell plage meg på dagleg basis, men eg syns det er dumt om seljaren tek feil (noko eg trur han gjer, men diverre basert på erfaring frå andre BMW-modellar). Særleg når det er snakk om skarve 10 000.
E.H.D Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Jeg er ingen ekspert på X3, men siden det er samme koden bør edc på X3 og F10 ha noenlunde samme funksjon skulle man iallfall tro. 525d kan ikke ha adaptiv drive nei. Har ikke prøvd f10 med edc, men har lest at komfort mode er mer komfort enn uten edc. Kanskje du kan finne info her http://x3.xbimmers.com/forums/forumdisplay.php?f=310
justemann Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 Takk igjen. Eg har søkt etter samanlikningar mellom ulike EDC, mellom anna på xbimmers.com, utan å finna noko særleg. Det i seg sjølv kan jo vera ein peikepinn på at samanlikning ikkje er naudsynt, då det er ein og same sak.
Silverboy Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Min opplevelse er at på x3 er det ikke noe merkbar mer komfort i normal mode på edc enn uten edc. Kun "valgfritt sportschassis"... Er man i tvil om man skal velge sport chassis eller ikke: velg EDC.. Ser man på sportschassis som "nåke som ungdomman like" så er det finere ting å bruke penger på.. Hvorfor er selgeren dum fordi han ikke prøver å prakke på utstyr som kjøper ikke vil ha glede av og kanskje da velger fremfor noe annet som han kan ha mer glede av? Hva med kode 481, sportsete... Har hverken samme fasong eller "funksjon" i F30 og F10 f.eks, så å tro at den derfor kan stilles mykt fordi F10 har den muligheten på bakgrunn av utstyrskoden blir litt feil
justemann Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 Tja, det er vel ingen som seier at seljaren er dum? I beste fall håpar eg at seljaren tek feil. Men at han er dum? Det er det vel ikkje noko grunn til å tru. Grunnen til at eg i utgangspunktet lurer på om han tek feil, er fleirfaldige testar som rosar EDC opp i skyene, i tillegg til eigne erfaringar med EDC på F10 (samt Mercedes sitt Airmatic, som teknisk ikkje er det same, men eigenskapane kan kanskje likevel samanliknast). Dersom eg kombinerar det med viten om at bilseljarar, som folk flest, ikkje er ufeilbarlege, gjev det grunn nok til å undersøke litt nøgnare. At same utstyrskode ikkje nødvendigvis betyr 100% identisk funksjon skal eg vera samd i, men funksjonen er likevel ikkje grunnleggjande annleis. Sportsetene i F30 har mykje til felles med sportsetene i F10, mellom anna gjev dei begge betre sidestøtte enn standard-setene... Men eg ser poenget ditt, og det er forsåvidt òg litt av poenget med tråden. Om eg hadde visst at EDC på X3 var det same som på F10, hadde det jo vore bankers... Erfaringa di med X3 med og utan EDC er interessant. Kva for type kjøring/vegar har du gjort desse erfaringane?
Silverboy Skrevet Juli 20, 2013 Skrevet Juli 20, 2013 Erfaringen kommer fra bruk på diverse vei. Er stor forskjell på f10 og f25 i forskjellene på sport og normal(x3) / comfort (f10). Bmw sitt utsagn er også at det "kan" gi noe økt komfort for baksetepassasjerer men er i utgangspunktet ikke en ekstra komfort funksjon men en sport funksjon. Nå har jeg ikke kjørt MB sitt system på E-klasse siden 2004 modellen, men den gang synes jeg også at forskjellene mellom sport og comfort var minimale, men på f10 derimot er det tydelig forskjell og blir rene duvemaskin på det mykeste.. Slik blir IKKE x3
justemann Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Skrevet Juli 20, 2013 Takk skal du ha! Om det er tilfelle at EDC på X3 ikkje gjer ekstra komfort, skjønar eg godt at seljaren ikkje ville "prakke" dette på far min... Dette var forsåvidt akkurat det eg var ute etter! Sjølv om eg egentlig hadde håpa at seljaren tok feil, slik at EDC på F25 er like knask som på F10...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå