diesel-power82 Skrevet Juli 20, 2013 Skrevet Juli 20, 2013 Skal bytte disse delene nå da de er på vei i posten,men kan dette være grunnen til at bilen er noe rar på rattet,i sving i fart må den på en måte balanseres da den vil styre litt selv,flytende følelse på styringen generellt. Spørsmålet er, når hovedforingene å knirkeforinge bak er totalt gåene,vil det gå utover forstilling å styringen slik som beskrevet? Kan selvfølgelig være noe slitte deler foran der,men fikk ikke merkand på eu.
Alpejohn Skrevet Juli 21, 2013 Skrevet Juli 21, 2013 Knirkeforingene kan skape ganske mye slakke sideveien vis dem er veldig utslitt. Hovudforingene, da regner jeg med du mener de 4 store som holder hele akslingen til bilen? Disse sies også og gjøre bilen "slarkete" bak. Er ganske sikker på dem er gåen på min også, så jeg skal skifte dem neste sommer.
diesel-power82 Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Skrevet Juli 22, 2013 Vet hovedforingene bak gjør den slarkete derfor jeg bestillte nye. Undrer meg litt over slik den er på styringen,men går vel ssikkert utover det også når alt er gåent bak. Hovedforinger mener jeg de fire store i bakstillinga ja,altså traversforingene. Kjøpte både dem å knirkeforinger i merket lemførder,bakstillinga peker i alle retninger,bilen er helt forferdelig å kjøre,kan være farlig til tider,spesielt på vintern. Får gå over forstilling også etterhvert. Sent from htc one x+ using tapatalk2
Alpejohn Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Ja, mine var også gåen, var ikke godt og kjøre med. Vis du skal bytte mye deler, så kan jeg varmt anbefale www.car-parts24.com i tyskland. Dem har lemforder og gode priser, du slipper også og betale tysk moms. Koster 40 euro uansett hva du bestiller. Kjøpte alle nye stag forran og bak +++++ i fjor. Handla for nesten 15000,- I år har jeg kjøpt nye bremser og klosser, +++. Ble bare 7000 i år. Hehe Er vertfall VELDIG fornøyd med dem, går kun ca 1 uke før du har delene også. Med sporing og hele pakka.
diesel-power82 Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Skrevet Juli 22, 2013 Hørs bra ut,skal bytte alt jeg også men må bli litt å litt:) Den siden skal jeg sjekke ut,har handlet fra pelicanparts som jeg syntes har greie priser,men treg ordrebehandling. Det er jaggu dyrt å strekke opp e39 men du verden for kjøreglede man sitter igjen med:)
diesel-power82 Skrevet August 5, 2013 Forfatter Skrevet August 5, 2013 Prøvde å få ut travers foringene idag uten hell,varmet,brukte gjengestag med slikt tungt lodd til å slå dem ut med,prøvde også luftmeisel alt uten hell,endte bare med spraye undersiden av bilen med olja foringene inneholdt pga varmen å slagtrykk. Sku hatt slike presskopper gitt men er dyrt.. Noen som har å låne bort til meg en dag? skal vel være gå med luftkompresseor som yter 8bar?
diesel-power82 Skrevet August 13, 2013 Forfatter Skrevet August 13, 2013 er det noe særlig å brenne ut traversforingene da dem sitter i aluminium?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå