mazdak1 Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Har en Ducati Monster 900 jeg vurderer å selge billig! Sykkelen har gått ca. 48.000km. Mye er blitt gjort med sykkelen det siste året. Storservice hos Løvaas ifjord hvor det blant annet ble byttet ventiltettninger, kam-reimer etc. Sykkelen har fått ettermontert digitalt speedometer, rearset, racing-clutch, LED-baklys m. integrerte blinklys, høyt-sittende effektanlegg, K&N-filter etc. Det følger med et ekstra sett med dekk samt. alle originale deler. Sykkelen har et ganske bra bunndrag. Alt fungerer fint. Er registrert og i daglig drift. Ønsker 40.000,- for sykkelen. Dette er billig (ta en titt på markedet). Det eneste jeg kan være interessert i å bytte i er Harley Davidson Sportster (må være EVO-motor, helst 5-trinns girkasse). Sykkelen står i Oslo-området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Mazdak! Ribg meg. Vil gjerne se på denne 99 16 84 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Burde la meg låne den ett par dager før du selgern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå