ZhilleN Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Har tenkt til og reise en tur til Svendsen Eksos og få montert Catback eksosen grunnet at alt av skruer, eksos osv er rusta i filler men har fått skrudd av eksosen mangler kun og få montert eksosen min. Noen som har erfaringer herifra og hvor lang tid dette tar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Har ikke vært hos svendsen der, men fått montert helt eksosanlegg på noen timer tidligere så catback skulle nok ikke ta lange tiden. I kristiansand vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Da kjøpte du eksosen der eller? Har hørt med dem, men dem kunne ikke ta på sseg jobben der pga. at eksosen var brukt vel og merke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Dra heller til den på Ensjø i Oslo, monterte brukt supersprint bakpotte på en mercedes for en stund siden, brukte ikke mer enn 30 min inkl sveising av ett nytt feste, tror ikke de vil ha noe problem med å montere cat back Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Bråker som et H!! så vil ikke kjøre så veldig langt sånn det er nå akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Ahh, kjøpte alt der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Skal til Ensjø nå til Torsdag, så da ordner det seg vel, noen som har kjøpt eksos der med "rakrør med en lyddemper der? Tenker på pris, hvis det er rimelig, så vurderer jeg det sterkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Fikk montert fult simons sport eksos til min e46 320i hos Svendsen eksos avdeling Ensjø. Utrolig bra service Fikk til og med gratis AC sjekk . Rimelig pris hadde dem og! (Sammenlignet med "Bilens Eksosanlegg" rett over gata) Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Haha dem klarte ikke og borre ut to bolter som sitter i eksosklemmene engang på Ensjø Og det med at skruene gikk rundt bak, kunne dem heller ikke gjøre noe med, dyktige folk må jeg si, samtidig når jeg forklarte dem på tlf sånn det var "ikke noe problem kjøss katta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Bilens eksosanlegg er konge. De har jeg og flere på jobb brukt en drøss ganger. Fikk takst på eksosanlegg hos et selskap jeg ikke husker navnet på da jeg hadde e34'en. 8000 formål bytte og fikse. Så kjørte jeg til bilens eksosanlegg. De sveisen et feste og så var alt i orden. Ikke noe å betale. Det var service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå