Gå til innhold

Svendsen Eksos Lørenskog, erfaringer?

ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Har tenkt til og reise en tur til Svendsen Eksos og få montert Catback eksosen grunnet at alt av skruer, eksos osv er rusta i filler men har fått skrudd av eksosen mangler kun og få montert eksosen min. Noen som har erfaringer herifra og hvor lang tid dette tar? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra heller til den på Ensjø i Oslo, monterte brukt supersprint bakpotte på en mercedes for en stund siden, brukte ikke mer enn 30 min inkl sveising av ett nytt feste, tror ikke de vil ha noe problem med å montere cat back :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til Ensjø nå til Torsdag, så da ordner det seg vel, noen som har kjøpt eksos der med "rakrør med en lyddemper der? Tenker på pris, hvis det er rimelig, så vurderer jeg det sterkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert fult simons sport eksos til min e46 320i hos Svendsen eksos avdeling Ensjø. Utrolig bra service :) Fikk til og med gratis AC sjekk :P.

Rimelig pris hadde dem og! (Sammenlignet med "Bilens Eksosanlegg" rett over gata)

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha dem klarte ikke og borre ut to bolter som sitter i eksosklemmene engang på Ensjø :lol:

Og det med at skruene gikk rundt bak, kunne dem heller ikke gjøre noe med, dyktige folk må jeg si, samtidig når jeg forklarte dem på tlf sånn det var "ikke noe problem kjøss katta!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilens eksosanlegg er konge. De har jeg og flere på jobb brukt en drøss ganger. Fikk takst på eksosanlegg hos et selskap jeg ikke husker navnet på da jeg hadde e34'en. 8000 formål bytte og fikse. Så kjørte jeg til bilens eksosanlegg. De sveisen et feste og så var alt i orden. Ikke noe å betale. Det var service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...