BMWE39turbo Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Er så masse å forklare om denne bilen, da eg har påkosta den alvorlige summer, men tar fram det viktigste så kan eg heller gi ei milevis lang liste for de som er skikkelig interisserte. Bilen selges til fordel for e36 m3. Hel og pen e39 520d selges, teknisk sett er den helt 100%. Er litt smårust på bakluka og i dørkarmene, dette er pusset ned og pensellakkert, er små områder men er lite pent. Eu-godkjent til 06/14. Ikkje herjet eller tullekjørt, har vore kosebilen min da eg har hatt en annen bruksbil og er ikkje vinterkjørt i mitt eige faktisk (2 år) Gått 208 000km for øyeblikket. Slitedeler om er byttet de siste 20 000km og ellers info: - Girkassefester/foringer - Reimer og strammehjul - Vannpumpe - Termostat - Alle deler i understell, erstattet med powerflex der det er mulig - Supersport coilovers - skrevet inn i vognkort - Varrstoen es6 med nye dekk, knapt kjørt 1500km. - Tektylert - Bremserør - Sport skinnstoler - M ratt - Div. M detaljer innvendig - Android spiller med 6.2" skjerm - Komplett servicehefte - Decat downpipe og fjernet lyddemper med rakerør, orginal eksos følger med. - Hardykopling og clutch er byttet for 2000km siden. - Komplett shadowline - M utvendige lister - Foliert taket blanksort Har helt sikkert glømt noke da det er mykje smådetaljer som er gjort på denne bilen, beste er å sjå bilen å prøve den. Er første salgsannonsen min så er nok en del rotete og usystematisk men er det noke er det berre å spørre. Bilen holder til i Sogn og Fjordane. OBS OBS: Bilen står nå i tyskland med defekt motor, denne blir byttet i tyskland med en som har gått mindre trulig (har også snakket med SS performance ang. ombygging til 530d) Bilen vil uansett bli fikset før salg. Kan leveres ferdig tunet fra TRF-racing, vil da vere 170hk+. Flere bilder vil skaffes når bilen er hjemme igjen, er noken av disse bildene som er litt gamle, så de aktuelle felgene er ikkje på bildene. Ja bilen har hatt en runde på nurburgring, er ingen grunn til å skrike rundt om at bilen er herjet forde;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnebart Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 ca pris på denna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Må nesten si bud, har ikkje sjekka markedet på e39 for tiden, er også felgene på det nederste bildet som er de aktuelle felgene på bilen nå (varrstoen es6). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 inntresert i bytte i e46 320d når denne går igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Tja, mulig det, vil helst ikkje ha diesel igjen, men åpen for bytting, send meg gjerne et par bilder og info på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJ3882 Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Hva er prisen når den er kjørende igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 må nesten be om bud, litt usikker på kva eg vil ha eller ka eg får.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scooterengan Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Hvilken frontfanger er det som er på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Hvilken frontfanger er det som er på den? Det er M5 fanger med luftkanaler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Bilen kan også byttes i strøken e36 325, 328 eventuelt M3, mellomlegg fra min side er mulig på en eventuell m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Du har ikke en ca pris og gå ut ifra ved et eventuelt rent salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Iforhold til andre biler på finn mener eg at eg kan kreve rundt 100 000,- Men er lov med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Motor blir da overhalt i tyskland! Så her har man bil i mange år fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 95000,- Leveringsklar om 2-3 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå