Gå til innhold

2002 E39 520d exclusive edition


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Interiørbilder kan skaffes når bilen hentes, motoren som står i blir overhalt, de fann ikkje ny motor, så det blir overhaling, med andre ord burde den bli god som ny.

Nå blir det vell ny allikevel? ;) En kompis nevnte noen spjeld i innsigelse som burde taes vekk å erstattes med blok off plater? Di hadde en tendens til å løsne å dette ned i motoren å rase...?

Håper denne kommer til Norge snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur de begynner motorbytte neste uke, venter svar, men har sagt de skal bytte. Burde derfor vere mulig at den er leveringsklar innen 1-2 uker.

Kompisen din har rett, men ikkje på denne motoren, derimot 2.5 og 3 literen har disse spjeldene.

Derimot har disse motorene egr ventil som slipper inn litt varm eksos i innsuget som igjen viser til et sotet innsug, på gamle motoren har eg en slik EGR bypass, den kommer eg til å ta med meg heim igjen. Anbefaler å ha denne på. Ingen feilmeldinger og den bruker ikkje lengre tid på å bli driftsvarm heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur de begynner motorbytte neste uke, venter svar, men har sagt de skal bytte. Burde derfor vere mulig at den er leveringsklar innen 1-2 uker.

Kompisen din har rett, men ikkje på denne motoren, derimot 2.5 og 3 literen har disse spjeldene.

Derimot har disse motorene egr ventil som slipper inn litt varm eksos i innsuget som igjen viser til et sotet innsug, på gamle motoren har eg en slik EGR bypass, den kommer eg til å ta med meg heim igjen. Anbefaler å ha denne på. Ingen feilmeldinger og den bruker ikkje lengre tid på å bli driftsvarm heller. :)

Okay :) Vet egr ventilene er noe møkk på div biler ja! Byttet det på endel wag på jobben :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...