Gå til innhold

2002 E39 520d exclusive edition


 Share

Anbefalte innlegg

ca 85k.

Bilen går ikke alltid skikkelig når den er varm (dette skal eg innpå bmw nå på mandag å få diagnosert) dog er den i daglig bruk.

+ at eksosen, ganske sikker på downpipen er hull i eller gått ut av festet, da det rangler litt. (Skal også prøve å få sjekket dette)

Må nesten ha 80-85, men man kan gjerne prøve bilen / sjå på den å gi meg et bud utifra det. Men om eg selger den for 80 foreksempel, så går eg så kraftig i minus at eg kan like godt kan ha den i 5-7 år til den dør sjøl, men har lyst på e61 også, så om budet er der, forsvinner bilen. Men som sagt, anbefaler å sjå på den / prøve den først, ikkje ute etter å lure noken. Men 80k for denne iforhold til annet som ligger på finn er absolutt bra pris mener eg. Den har alt du trenger for å få den til å sjå bra ut, litt kosmetisk kosearbeid må nok til for å få den i utstillingsstand. men dette er ting man kun ser om man leter etter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okay... Hørtes ikke bra ut det med motoren... Å nettopp byttet motor å... Hvordan ble det med det egentlig? Km stand på den nye motoren? Blir nok å se på en imorgen tenkte jeg hvertfall. Mulighet til å sende noen nye bilder på Mail kanskje? Kristian.stenholen@gmail.com... Gjerne litt nærbilder av rusta du nevner å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kan skaffes, men blir tatt uti veka da engang, prøve å få vasket den skikkelig også da. Skal ta generelle bilder, interiørbilder og bilder av skavanker så dere får sett alt.

Motoren skal det kun vere bagatell med, vi har sjekket alt av slanger, turbo, intercooler ++ alt er fast å fint.

Har papirer fra bilen motoren kommer fra. Ligger i bilen, men når eg hentet bilen i tyskland hadde bilen min gått 208500km og motoren 162 000km , nøyaktig km-stand står på papirene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki... Varrstoen hjula er fortsatt strøkne å bra dekk? Men har du Også 9,5 og 11x19 eller? Hadde egentlig tenkt til slå til på en annen imorgen kanskje men nå tror jeg at jeg får

Vente til du kommer med bilder :)

siden denne har Felga osv jeg tenkte å... Xenon var det å? Å parksensorer bak? Hadde satt pris på litt bilder raskest mulig da jeg tror den andre jeg vurderer kommer til å Bli solgt relativt fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går litt off topic her, men var det deg jeg møtte på lørdag på vei til Stranda? Jeg var på vei fra :P Med halvknust frontfanger? eller har du solgt bilen? kom akkurat ut på langstrekka i i strandadalen i 60 sona og møtte en bil som var kliss lik din! personen hilste på meg så jeg blinka vell med lysa tilbake eller noe sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...