Sheriffen Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Hei Raymond(rs4). Har du anskaffet deg M5 nå? Jeg bor i Stavanger og så en i dag oppe på Åsen v/gamle falken. Den var midnight blue med antrasitt konkave felger, ikke så mange av den typen her i byen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Hei Raymond(rs4). Har du anskaffet deg M5 nå? Jeg bor i Stavanger og så en i dag oppe på Åsen v/gamle falken. Den var midnight blue med antrasitt konkave felger, ikke så mange av den typen her i byen.. Heisan Nei har ikke det. Er i Spania nå(2uker til). Og den er til salgs? Noen du kjenner? Info / link / mobil / mail? Har sett på 2x sedan(Stavanger og Bergen) og en touring(drømmebil sin). Det er "bare" gamle modeller, dvs før - 09. Jeg vil ha med nyeste anlegg CIC og rett seter. Og det er sannelig ikke lett å finne, hverken i Tyskland eller andre plasser. Har sett på nettet på en M5 i USA, som jeg lurer litt på http://nitra.bmwcpodealer.com/cpo/Vehic ... 1956806523 Er litt usikker på hvordan det er med importere ifra USA og hva som må "fikses" på bilen. Vil helst ha en sedan, men om rette touring kommer opp , så vil jeg se på den og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheriffen Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Nei, tror ikke den var for salg... Høres ut som en vrien (og dyr) jakt du holder på med Lykke til! Jeg får følge med på veiene her i distriktet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå