BMWbørge Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Pass på denne folkens! Se hva som skjedde når varmen pressa væske ut av beholderen: den spiste opp lakk/plast så nå jeg kjøpe nytt! Biltema selger denne. God sommer Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Rart biltema går på samme smellen igjen Var en lignende som var i salg med akkurat samme feil når jeg jobba der for litt over et år siden, den ble tatt ut av salg. Hadde sagt ifra til biltema så blir sikkert denne og tatt ut av salg + du får vell erstatting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Skal se hva jeg får til, må sende dem en mail. Takk for tipset Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Kjøp heller California Scents, har prøvd 3 forskjellige og alle har luktet nydelig. De varer veldig lenge også! Knapt 40 kr stk. på eBay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Når bruker man slik i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Når bruker man slik i bilen? Alltid! +1 på california scents. Hatt min i over to år, og enda kjenner jeg godt den svake duften. Dette er ikke noe eksplosivt wunderbaum-produkt, som du kveles av duften av. Forskjellige lukter i haugevis også. 50kr på blankbil.no vel? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Da bøei california scents bestiltt så satsternjeg også på godlukt i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Setter dere bare boksen under setet elns da? tips til en lukt som dere har testa som er bra? poppy er jo digg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Mange lukter å velge mellom der, noen erfaringer? Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Har boksen under setet for 3. År på rad. Fantastisk dings. Jeg elsker strawberry da. Ikke klissekliss, bare et svakt hint av jordbær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 poppy er jo digg da Takk for komplimentet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 poppy er jo digg da Takk for komplimentet! Hahahahahaha. Den passa bra. Lukter det fælt i bilene til folk? Jeg har en bil som er 99 model. Ingen luktemiddler i bilen min. Men lukter ikke fælt inni der heller. Har ikke behov for div lukter i bilen for og overleve eller trives i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Bruker ikke poppy eller lignende fordi det lykter stygt. Blir jo bare værre av det. Men, det er noen som setter pris på litt godlukt da. Er du en sånn person som liker bedre svette/evt ingen lukt enn godlukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Lukter skinnseter i bilen min syns jeg. Vil ikke ødelegge bilen med div lukter selv om de kan lukte godt. Lukter kan sette seg bilen. Og man kan bli lei at det lukter et eller annet rart i bilen. Kan bli verre og selge bilen også. Ikke sikkert en potensiel kjøper digger at det vælver en lukt ut av bilen når døra åpnes. Så ville ikke hatt no lukte greier inn i bilen min om noe ikke hadde død der og lukta ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Lukter skinn i M5'en, og den får ikke noe tilsetning. Men i touringen, med det såkalte "skinnet" sitt, den får fra california scents. Det som er fint, er at det stinker ikke. Du kjenner bare svakt lukta. Om man har en steindyr bil man vil fjerne baum/godlukt, så er det mange måter man kan gjøre det på uten at man må blakke seg for det. Ozon-rens, så er du good to go selv med innrøyka bil. Ser absolutt intet problem med slik som c-s. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå