nicolaiw Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Hei. Er det noen som har gjort dette før, og har fått til det elektriske? Har bygget om min, men sliter med å få ews til å ikke koble til. Har bestilt bmw scanner 1.4, kan dette brukes til å få kodet om bilen til manuell? Takker for svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alpejohn Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Hei, Du har vertfall et valg i IKE (instrumentpanel) om bilen har manuell eller automat, men om dette er nok til og fikse alt det vet jeg ikke. Vis det er mer som må endres er et mulig man trenger NCS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roy91 Posted October 6, 2016 Share Posted October 6, 2016 On 24.07.2013 at 18.07, nicolaiw skrev: Hei. Er det noen som har gjort dette før, og har fått til det elektriske? Har bygget om min, men sliter med å få ews til å ikke koble til. Har bestilt bmw scanner 1.4, kan dette brukes til å få kodet om bilen til manuell? Takker for svar. Hei fikk du dette til? i såfall hvordan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts