Steffen_1988 Skrevet August 14, 2013 Forfatter Skrevet August 14, 2013 På JOM er det ikke noe problem å skru helt i bunnen med engang fremme Har selv JOM og har montert lave camberplates og tatt vekk ene justeringsskruen fremme for å få den høgd jeg vil ha:) Har også fjernet hele justeringskoppen bak Foran tror jeg ikke at høyden blir for høy. Skal ikke blodsenkes skrudd det helt i bunn der nå så får se hvordan det blir. Bak skal jeg prøve å ta vekk justeringa å se hvordan det blir da
Steffen_1988 Skrevet August 17, 2013 Forfatter Skrevet August 17, 2013 Fått mere deler fra koed og fått tak i calippere bak. Mangler bare fram calippere som egentlig skulle kommet sammen med bakbremsene, men selger missforsto litt.. Bilde kommer. Funka ikke å laste opp nå
Steffen_1988 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Skrevet September 2, 2013 Går smått om dagen.. Venter fortsatt på fram calipperene som jeg har betalt for, men selger svarer jo aldri på meldinger! Fikk kjøpt baksete som matchet framsetene av mxsondre Tydeligvis umulig å få tak i sånn framsete.. Noen som veit hvorfor det blir sånn glippe??
Steffen_1988 Skrevet September 22, 2013 Forfatter Skrevet September 22, 2013 Fikk bilen på bakken igjen i dag! Men vil ikke akkurat si meg fornøyd med høyden.. Skrudd på den laveste foran og tatt vekk justeringa og topp og bunn gummien bak. Synker sikkert litt i sammen, men sikkert ikke mange cm??
Steffen_1988 Skrevet September 22, 2013 Forfatter Skrevet September 22, 2013 Fikk jeg omsider calipperene jeg kjøpte på forumet. De skulle være lakkerte og i meget god stand.. Her er det jeg fikk
Steffen_1988 Skrevet September 22, 2013 Forfatter Skrevet September 22, 2013 Ble bedre nå, men syntes fortsatt den er litt høy til å være på det laveste hvor mye synker det sånn ca sammen? Er det snakk om flere cm?
tordah Skrevet September 22, 2013 Skrevet September 22, 2013 Fin coupe! Merkelig at den fortsatt er så høy? Sikker på at du ikke fikk til en annen modell? Pleier å sige sammen, men ikke så mye. Her er det jo snakk om rundt 10 cm?
Steffen_1988 Skrevet September 22, 2013 Forfatter Skrevet September 22, 2013 Fin coupe! Merkelig at den fortsatt er så høy? Sikker på at du ikke fikk til en annen modell? Pleier å sige sammen, men ikke så mye. Her er det jo snakk om rundt 10 cm? Mener å huske at det sto e30 på esken det kom i ihvertfall. Er ca 5 cm fra hjulbuen og ned til dekket foran og ca det samme bak
Steffen_1988 Skrevet September 22, 2013 Forfatter Skrevet September 22, 2013 Sjekka tüv papirene nå å der står det e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå