Steffen_1988 Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Kjøpte denne bilen i larvik i april i å med 177 000 på telleren. Restaurert for 8-9 år siden av eldre mann. Ganske enkelt utført egentlig, med helt grei lakkering å litt jalla rustsveising. Men bilen er veldig bra for rust ellers så den er et bra utgangspunkt Sånn så den ut når jeg kjøpte den Inspirasjon til sånn ca hvordan den skal bli Planene med bilen: -Godkjennes som 325 (fått invilget søknad) -16" felger (ble ac schnitzer. Bilder kommer) -Justerbart senkesett -Bytte ut baksete med et som matcher framsetene -Få tak i hel sjåførstol -Sote rutene bak -Skal etter hvert godkjennes med turbo -Sota blinkere (ferdig) -Gul film på frontlyktene (ferdig) -Lakkere hattehyllen svart -Fjerne hengerfeste (ferdig) Kommer mye mer også, men det kommer etter hvert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen_1988 Posted July 24, 2013 Author Share Posted July 24, 2013 Med Ac Schnitzer, sota blinklys og film på lyktene Justerbart senkesett skal bestilles i morgen. Sliter også litt med å få tak i en facelift 325 motor som kan dokumenteres.. Så hvis det er noen som har en de vil bli kvitt så send meg en pm må være komplett Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen_1988 Posted July 24, 2013 Author Share Posted July 24, 2013 Flere bilder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mexos Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Stilig prosjekt Mulig jeg har blitt en gammel mann nå som jeg har blitt 26, men jeg syns faktisk den var litt kul med de originale hjulkapslene og, de er liksom så retro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen_1988 Posted July 24, 2013 Author Share Posted July 24, 2013 Takk for det er litt retro de ja, ligger godt bevart i garasjen de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiritus Sancti Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Har sikla lenge på denne bilen! Tør jeg spørre hva du ga for den? Si ifta hvis du skal selge chrome frem/bakfanger da. Så kjøper jeg de:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen_1988 Posted July 25, 2013 Author Share Posted July 25, 2013 Ga 24 000 for den Fangerene blir nok på bilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermanoo90 Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 Alltid tøft med E30 prosjekter, følger med! =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen_1988 Posted July 28, 2013 Author Share Posted July 28, 2013 Da ser det ut til at jeg har fått tak i calippere foran og bak:) Tenkte jeg skulle kjøpe zimmermann skiver, eller er det flere typer oppgraderte skiver til samme prisen som er bedre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen_1988 Posted July 29, 2013 Author Share Posted July 29, 2013 Photoshop: Skal ikke ha den fult så lav bak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen_1988 Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 Trenger godt råd til å få tannstanga løs fra fjærbeinet! Sitter bom fast! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BmwDieselPower Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Slå på dær endeleddet sitter med en stor hammer, eller lån deg en kuleavdrager:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen_1988 Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 Kan trygt si jeg har prøvd med hammer Kanskje kuleavdrager er løsningen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen_1988 Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 Fikk kjøpt meg avtrekker så da fikk jeg av tannstanga Men bærearmen sitter like godt å der passa såklart ikke avtrekkeren.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen_1988 Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 Dagens arbeid Lakkerte fjærbeinet med hammerite, men syntes ikke det ble ordentlig tørt. Er det noe bedre å lakkere med? Har også bestilt deler til forstillingen fra koed og bestilt meg coilovers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts