Steffen_1988 Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Kjøpte denne bilen i larvik i april i å med 177 000 på telleren. Restaurert for 8-9 år siden av eldre mann. Ganske enkelt utført egentlig, med helt grei lakkering å litt jalla rustsveising. Men bilen er veldig bra for rust ellers så den er et bra utgangspunkt Sånn så den ut når jeg kjøpte den Inspirasjon til sånn ca hvordan den skal bli Planene med bilen: -Godkjennes som 325 (fått invilget søknad) -16" felger (ble ac schnitzer. Bilder kommer) -Justerbart senkesett -Bytte ut baksete med et som matcher framsetene -Få tak i hel sjåførstol -Sote rutene bak -Skal etter hvert godkjennes med turbo -Sota blinkere (ferdig) -Gul film på frontlyktene (ferdig) -Lakkere hattehyllen svart -Fjerne hengerfeste (ferdig) Kommer mye mer også, men det kommer etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Med Ac Schnitzer, sota blinklys og film på lyktene Justerbart senkesett skal bestilles i morgen. Sliter også litt med å få tak i en facelift 325 motor som kan dokumenteres.. Så hvis det er noen som har en de vil bli kvitt så send meg en pm må være komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Stilig prosjekt Mulig jeg har blitt en gammel mann nå som jeg har blitt 26, men jeg syns faktisk den var litt kul med de originale hjulkapslene og, de er liksom så retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Takk for det er litt retro de ja, ligger godt bevart i garasjen de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Har sikla lenge på denne bilen! Tør jeg spørre hva du ga for den? Si ifta hvis du skal selge chrome frem/bakfanger da. Så kjøper jeg de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Ga 24 000 for den Fangerene blir nok på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Alltid tøft med E30 prosjekter, følger med! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Da ser det ut til at jeg har fått tak i calippere foran og bak:) Tenkte jeg skulle kjøpe zimmermann skiver, eller er det flere typer oppgraderte skiver til samme prisen som er bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Photoshop: Skal ikke ha den fult så lav bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Trenger godt råd til å få tannstanga løs fra fjærbeinet! Sitter bom fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Slå på dær endeleddet sitter med en stor hammer, eller lån deg en kuleavdrager:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Kan trygt si jeg har prøvd med hammer Kanskje kuleavdrager er løsningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Fikk kjøpt meg avtrekker så da fikk jeg av tannstanga Men bærearmen sitter like godt å der passa såklart ikke avtrekkeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Dagens arbeid Lakkerte fjærbeinet med hammerite, men syntes ikke det ble ordentlig tørt. Er det noe bedre å lakkere med? Har også bestilt deler til forstillingen fra koed og bestilt meg coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå